2
ضمانت برای آزادی زندانی

ضمانت برای آزادی زندانی

۴/۵ - (۳ امتیاز)

ضمانت برای آزادی زندانی طبق اصول و روش و مقررات زندان انجام میشود به عنوان مثال در زندانی با نظر رئیس زندان نوع رفتار زندانی از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر زندانی واجد شرایط باشد و از نوع رفتار خوبی هم بر خوردار باشد میتواند با فیش حقوقی کارمند رسمی دولت از زندان به صورت موقت به مرخصی برود به طور کلی ضامن برای مرخصی زندانی با توجه به نظریه شورای زندان امکان پذیر میباشد.

ضمانت برای آزادی زندانی

ضامن برای آزادی زندانی با کارمند رسمی دولت که دارای حکم کارگزینی و فیش حقوقی مبلغ بالا باشد امکان پذیر میباشد.

اجاره فیش حقوقی برای آزادی زندانی زن و مرد در کلیه زندانهای استان تهران موجود میباشد در دادسرای ناحیه ۷ تهران اکثر بانوانی که مرتکب اتهامی شوند در آنجا محاکمه میشوند.

فیش حقوقی اجاره ایی برای آزادی زندانی با جرائم درجه ۷یا۸ به صورت اجاره فیش حقوقی برای کلیه هموطنان عزیزمان موجود میباشد.

کارمند رسمی دولت برای آزادی زندانی با فیش حقوقی و نامه اشتغال به خدمت و گواهی کسر از حقوق جهت آزادی زندانی از زندان موجود میباشد‌.

اگر زندانی تقاضای ضمانت کند آیا کسی هست که براش ضمانت انجام دهد؟ در اینجاست که باید بگویم ما گروه دادرس در این راستا فعالیت میکنیم و برای کلیه متهمین و زندانی های واقع در کلانشهر تهران با اجاره فیش حقوقی خود ضامن آنها میشویم.

آیا هر کارمند رسمی دولت میتواند چندین بار برای زندانیان ضمانت انجام بدهد؟؟ در اینجا باید بگم که بله هر زندانی با توجه به نوع جرم خود میتواند کفیلی داشته باشد و هر کفیل میتواند برای چند زندانی فیش حقوقی بگذارد.

تا حال شده که به دنبال ضامن برای آزادی متهم در داسرا یا دادگاه بگردید؟؟ من در این مطلب به شما آموزش میدهم که چگونه این کلمه کلیدی رو در گوگل به سادگی پیدا کنید شما عزیزان فقط با یک سرچ ساده اجاره فیش حقوقی میتوانید ضامن مورد نظر خود را با هر قرار کفالتی پیدا کنید.

مدت زمان آزادی با وثیقه

اجاره فیش حقوقی برای شخصی که به اتهام نگهداری ۳ گرم مواد مخدر(گراس) صورت گرفت بعد از مدتی برادر متهمی که ما با کارمند رسمی دولت او را از زندان آزاد کرده بودیم با ما تماس گرفت و گفتن که حکم تعلیق خورده است.

در چنین مواردی که ضمانت متهم در دادگاه یا دادسرا انجام میگیرد و همچین حکمی به عنوان رای نهایی صادر میشود بلید بگم که اجرای حکم تعلیقی به حکمی گفته میشود که قاضی در شرایطی مجازات حبسی برای متهم در نظر گرفته شده است را معلق میکند به این صورت که اگر مجرم در زمان معینی جرمی مرتکب نشود محکومیت در مورد او اجرا نخواهد شد.

اجاره فیش حقوقی برای متهمی که به با صدور حکم نهایی مبنی بر تعلیق اجرای حکم رو به رو شد که میخواهیم در مورد این هم توضیحاتی بدهیم .

ضمانت متهم در دادگاه و دادسرا در رابطه با تعلیق اجرای حکم متهم عبارت است از اینکه به مجازات مجرم به طور موقت و در مدت زمانی مشخص اجرا نشود هدف از چنین اقدامی فرصت دادن به متهم است تا حتی با وجود سوء پیشینه بتواند به زندگی و اجتماء برگردد.

ضامن برای مرخصی زندانی با کارمند رسمی و حکم کارگزینی با هر جرم و قراری در سرا تا سر زندانهای کشور قبول کفالت و وثیقه میکنیم.

ضمانت متهم در دادگاه و دادسرا که به اتهام قتل در حکم شبهه عمد دستگیر شده بود انجام شد میخواهم در مورد در حکم شبه عمد توضیح هاتی بدهم قتل کلمه ایست عربی به معنای کشتن و سلب حیات آمده است و عمد در لغت به معنی انجام دادن از روی قصد و نیت ذکر شده است، در قتل شبه عمد مرتکب قصد قتل نداشته تنها به دلیل بی احتیاطی و یا اشتباه منجر به فوت مجنی علیه شده است.

اجاره فیش حقوقی جهت دادگاه و دادسرا برای تمامی مجرمانی که به هر نحو به آنها نسبت اتهامی داده شده است و گرفتار زندان و دادگاه شده اند موجود میباشد و ما با کارمند رسمی دولت قادریم که جهت ضمانت آنها فیش حقوقی بگذاریم تا دستور آزادی متهم را بگیریم و او را آزاد کنیم.

2 دیدگاه

2 دیدگاه در “ضمانت برای آزادی زندانی
  1. سلام خسته نباشید. هزینه اجاره سند برای آزادی زندانی چقدر هست؟

    1. درود بر شما. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با مشاورین ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های علامت گذاری شده با * را باید تکمیل نمایید.

09100819236